Gratis verzending vanaf €50     

Facebookpagina OnlineShoeShop.nl volgen  Instagram OnlineShoeShop.nl volgen  Google+ OnlineShoeShop.nl volgen

Winkelmandje (mini)

Veelgestelde Vragen OnlineShoeShop.nl

Veelgestelde Vragen




1. Bestellen & Betalen

Hoe plaats ik een bestelling bij OnlineShoeShop.nl?

Stap 1. Plaats uw product(en) in de winkelwagen.

Stap 2. Ga naar de winkelwagen en controleer of de gewenste product(en) aanwezig zijn.

Stap 3. Klik op “Kassa” en vul uw persoonlijke gegevens in.

Stap 4. Kies vervolgens een van de betaalmogelijkheden en plaats uw bestelling.

Stap 5. Uw bestelling is gelukt en u ontvangt een bevestiging op het opgegeven e-mailadres!

Om producten te bestellen bij OnlineShoeShop.nl is het niet noodzakelijk om een account aan te maken. Dit wordt wel aangeraden voor een beter verloop van uw toekomstige aankopen bij OnlineShoeShop.nl.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling succesvol is geplaatst?

Zodra uw bestelling succesvol is geplaatst, krijgt u op het opgegeven e-mailadres een bevestigingsmail. Ook wanneer uw bestelling door ons wordt verzonden, krijgt u daar een bevestiging van. Zorg daarom dat u het juiste e-mailadres opgeeft.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Dit hangt af van de status van uw bestelling. Neem daarom zo spoedig mogelijk contact met ons op, zodat we het tijdig voor u op kunnen lossen.

 

Welke betaalmethodes hanteren jullie?

OnlineShoeShop.nl biedt voor u de volgende betalingsmogelijkheden aan:

-          iDeal

-          Bancontact/Mistercash

-          VISA

-          Mastercard

-          Maestro

-          PayPal

Betaalmethoden op OnlineShoeShop.nl

Is het ook mogelijk om achteraf te betalen?

Helaas bieden wij deze mogelijkheid niet aan. Mocht u ontevreden zijn over uw bestelde product, dan kunt u bij OnlineShoeShop.nl gratis retourneren. Zodra de producten bij ons retour zijn ontvangen, storten wij het bedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.

 

Zijn jullie prijzen inclusief BTW?

Ja, al onze prijzen zijn inclusief BTW.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen boven €50,- hoeft u geen verzendkosten te betalen. Bij bestellingen onder €50,- wordt €3.95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Ook wanneer het totale bedrag van uw bestelling ná het retourneren van één of meerdere producten lager is dan €50, brengen wij €3,95 aan verzendkosten in rekening.

 

Is het mogelijk om producten bij OnlineShoeShop.nl te reserveren?

Helaas is het bij OnlineShoeShop.nl niet mogelijk om producten te reserveren of op aan- of afbetaling te kopen. Wij maken hier geen uitzonderingen voor.

2. Bezorgen

Wat is de levertijd bij OnlineShoeShop.nl?

Bij OnlineShoeShop.nl worden bestellingen binnen drie werkdagen geleverd met DHL. Wij proberen dit binnen 24 uur te doen! Wij leveren onze producten alleen in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk.

 

Is het mogelijk om mijn bestelling te volgen?

Jazeker. Wanneer uw bestelling door ons is verzonden, ontvangt u een bevestigingsmail mét een “Track & Trace code”. Om uw zending te volgen voert u deze code in op: https://www.dhlparcel.nl/nl/zakelijk/track-trace

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja, tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor een ‘ander afleveradres’. Mocht dit adres op naam van een bedrijf staan, vermeld dan duidelijk uw naam en die van de organisatie.

 

Wat nou als ik niet thuis ben?

Wees gerust. Wanneer u niet thuis bent wordt uw pakket bij uw buren afgeleverd of probeert de pakketbezorger het de volgende dag opnieuw. Mocht dit na 4 dagen nog niet zijn gelukt, dan kunt u uw bestelling zelf ophalen in de dichtstbijzijnde DHL parcelshop.

3. Ruilen & Retourneren

Kan ik producten van OnlineShoeShop.nl retourneren?


Ja, u heeft recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen een bestelling van OnlineShoeShop.nl te retourneren. Deze termijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u het goed fysiek in bezit heeft gekregen. Breng ons binnen deze 14 dagen op de hoogte van de retourzending (telefonisch of  via e-mail) óf maak gebruik van het bijgevoegde retourformulier. OnlineShoeShop.nl neemt de kosten van een retourzending voor rekening, tenzij het een sale product betreft. Bij sale producten wordt €3,95 ingehouden van het bedrag dat wij u verschuldigd zijn. Bij eventuele schade aan de retourzending óf een ongefrankeerde zending kunnen wij de kosten hiervoor in rekening brengen bij de klant. Zie de algemene voorwaarden voor meer informatie.

Klik op de groene button hieronder om een retourlabel voor uw bestelling aan te maken. Print het label uit en plak deze op het pakketje. Vervolgens kunt u uw retourpakket afleveren bij een DHL parcelshop. Kijk op http://dhlparcelshop.nl/ wat voor u de dichtstbijzijnde locatie is. Zodra het pakket bij ons retour is ontvangen, storten wij het bedrag binnen uiterlijk 14 werkdagen terug op uw rekening.


Retourlabel downloaden


Ik heb kort geleden een bestelling geplaatst en nu zijn deze producten afgeprijsd, heb ik recht op verrekening?

Helaas heeft u in dit geval geen recht op een tegemoetkoming. Een afprijzing vindt plaats wanneer een product niet is verkocht binnen het verkoopseizoen en wordt daarom tegen een verlaagde prijs aangeboden. Houd onze sale pagina in de gaten voor mooie aanbiedingen.

Is het mogelijk om mijn bestelling zelf terug te brengen?

U kunt de bestelling terugbrengen of ruilen op het volgende adres. Wij keren echter geen contant geld uit. Wanneer u besluit af te zien van de aankoop, en niet te ruilen, storten wij het aankoop bedrag terug op uw rekening. Voor het retourneren in de winkel worden nooit kosten in rekening gebracht.


OnlineShoeShop.nl
Grotestraat 275
5141 JT Waalwijk

4. Garantie & Klachten

Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Wanneer u een klacht heeft kunt u met ons contact opnemen door te mailen naar: info@onlineshoeshop.nl óf door het contactformulier in te vullen. Wij zullen u zo spoedig mogelijk helpen om het probleem op te lossen.


Mijn bestelling is niet in orde of voldoet niet aan mijn verwachting, wat nu?

Wat vervelend! Neem direct contact met ons op door te mailen naar: info@onlineshoeshop.nl en wij zoeken naar een oplossing. Stuur indien mogelijk een foto van het desbetreffende product.

Welke klachten worden niet vergoed?

In principe worden alle gebreken die niet aan OnlineShoeShop.nl te verwijten zijn niet vergoed. Denk aan: slijtage en afgeven van voeringen door transpiratie, kale neuzen, kapotte ritsen, slijtage van zolen en hakken en andere klachten die door eigen gebruik veroorzaakt zijn.

5. Account

Hoe maak ik een persoonlijk account aan bij OnlineShoeShop.nl?

Wanneer u een account wilt aanmaken, klikt u rechtsboven op de website op “Inloggen” of “Account”. Deze knoppen brengen u naar een pagina waar u door het volgen van een aantal simpele stappen een persoonlijk account aan kunt maken. Bij OnlineShoeShop.nl kunt u ook inloggen met uw Facebook account.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Om dat te doen, gaat u bovenin het scherm naar ‘mijn account’. Op die pagina kunt u kiezen voor ‘gegevens wijzigen’. Hier kunt u al uw persoonlijke informatie veranderen.

 


6. Privacy & Cookies

Wat zijn cookies?

Een cookie is een klein tekstbestand dat op de computer wordt geplaatst, waarmee informatie over het bezoek aan een website kan worden opgeslagen. Het kan hier gaan om bijvoorbeeld login gegevens en informatie over de producten die zijn bekeken. Cookie bestanden zijn veilig en doen verder niks.

Maken jullie gebruik van cookies en zo ja, waarom?

Ja, hier hebben wij meerdere redenen voor. Allereerst helpen cookies om de beveiligde kassaomgeving optimaal te laten functioneren. Daarnaast helpen cookies om ons inzicht te geven in het winkel- en koopgedrag van onze klanten. Met deze gegevens kunnen we ons continue verbeteren en onze klanten het best van dienst zijn.

Hoe zet ik cookies uit?

Het uitzetten van cookies werkt voor iedere browser anders. U kunt het beste de hulpfunctie van uw eigen browser raadplegen.

Welke maatregelen nemen jullie om mijn privacy te beschermen?

Om uw privacy te beschermen maken wij gebruik van een beveiligde SSL verbinding om de persoon- en betalingsgegevens te beschermen. Kijk voor meer informatie op onze privacy pagina.